vineri, 31 mai 2013

Haiku după imagini


Tot cuvinte

Chiar singur fiind,
tăcerea se desface
tot în cuvinte.

Balanţă

Dacă schimbi mintea
pe inimă sau invers
pierzi echilibrul.

Lecţia de zbor

Nimeni nu-l uită
pe artistul ce predă
lecţia de zbor.

(Se-nnoadă-n suflet
artistul care-mparte
lecția de zbor.)

Posibilităţi

Alţii cred că-i vis
realitatea noastră.
Totu-i posibil.
(2013)

Înştiinţare

Şi-au întins strune
douăsprezece vorbe.
Portativ la
psi.

26 de comentarii :

  1. Haiku să fie dară.
    Am citit şi nu ştiu de ce mi s-a instalat în colţul gurii un zâmbet răzleţ. :lol:
    Fain! Mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) mă întreb dacă aşa este, dacă într-adevăr nimeni nu îl uită pe artistul ce predă lecţia de zbor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimeni din cei care o învaţă... Ceilalţi... nu au destulă ţinere de minte sau au alte priorităţi. Poate că mergând pe jos pot aduna mai mult în traistă. Şi cred că sunt unii care pot şi zborul, şi mersul pe jos. :)

      Ștergere
  3. Balanța a fost scrisă pentru mine?
    Mi-a plăcut această abordare a cuvintelor în cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că a fost scrisă pentru tine! :) Şi pentru toţi cei care o simt adevărată.
      Mă bucur că ţi-a plăcut! Mulţumesc! :)

      Ștergere
  4. Oare chiar pierzi echilibrul daca schimbi mintea pe inimă sau invers? La asta ar cam trebui sa ma gandesc indelung....Iar am tema pentru acasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aşa cred şi fără să mă gândesc prea mult. Un om care acţionează cerebral, dar fără pic de emoţie e altceva decât om, iar cel care se lasă condus numai de sentimente, care pot fi şi bune, şi rele e la un pas de ospiciu...
      O minte sănătoasă care ajustează exagerările inimii şi o inimă care pune emoţie în gând, mereu împreună, stabilesc un echilibru şi aşa destul de instabil. :)

      Ștergere
  5. Sunt frumoase cuvintele tacerii. Spun poezii si povesti, nemaiauzite.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru ca sunt balanta trebuie sa spun ca echilibrul meu e perfect cand mintea imi coboara in inima! Am nevoie de amandoua! :)

    Foarte frumoasa si interesanta duzina ta de azi!
    WE placut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult pentru apreciere!
      Un sfârşit de săptămână frumos! :)

      Ștergere
  7. Ne-ai făcut cadou bijuterii miniaturale, minunat cizelate! Eu una îţi mulţumesc - cu încântare!

    RăspundețiȘtergere
  8. E ceva ce n-am încercat niciodată. Poate că nu e târziu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur nu e târziu!
      Şi cred că se potriveşte cu filatelia, prin dimensiuni şi migală. :D

      Ștergere
  9. Artistul de zbor... mi-a plăcut și mie! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine suna cuvintele adunate aici! M-ai atins direct in inima cu ele, mai ales in prima parte: "Chiar singur fiind,
    tăcerea se desface
    tot în cuvinte."

    RăspundețiȘtergere