vineri, 17 mai 2013

Degustări

Soarele are gust de fructe pârguite:
cireşe cu ispită, caise oneste, piersici pufoase.
Puf de păpădie plin de lumină,
îşi împrăştie soarele gustul.

Luna miroase a iasomie în nopţile acestea,
iar gustul ei e palid şi fin, de cremă de lămâie
din prăjitura bunicii, rămas pe cerul amintirii...
Nimic nu va mai fi la fel vreodată.

Curcubeul are ceva din gustul soarelui
şi ceva din gustul ploii,
limpede şi înţelept, mergând drept la ţintă,
punte peste văzduh,
iar la capete, dacă atinge zarea
prinde iz de pământ reavăn.
(2013)

Citind din Alma Nahe aşa mi-a zburat gândul...

6 comentarii :

  1. ce desfătări aici la tine, ce nebunie a simţurilor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Mă bucur că îţi plac degustările mele. :)

      Ștergere
  2. Versuri cu ispită...
    Îmi lasă gura apă :))

    RăspundețiȘtergere
  3. „Luna miroase a iasomie”... minunată imagine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu ştii ce mult mi-a trebuit până i-am găsit un parfum potrivit! :))
      Mă bucur că l-am nimerit.
      Mulţumesc! :)

      Ștergere