luni, 21 mai 2012

Ploaia dansează cu sufletul meu

Ploaia dansează cu sufletul meu
Lungi piruete, nebun despletite,
Le leagănă tandru, le repetă mereu
Cu stropii de ploaie ce înşiră ispite

În fire prelungi care mângâie lin
Cu fiori de răcoare uimiţi în tăcere,
Sunt lacrimi umplute de cerul senin
Deasupra de nori şi lăsate-n cădere.

Fiindcă au strâns lumina în ele
Mi se-aştern înăuntru, în suflet, cu dor
Şi-apoi în rotire aprind nişte stele
Dezlegate de ceaţă, uitate de nor.

Piruete prelungi nebun despletite
De stele în suflet, de ploaie pe trup,
Doar vântul le-adie, le cântă, le-nvârte,
Iar firele ploii toate se rup.

Se rup cu durere, mai apoi cu lumină,
Încâlcite-nainte, se aleg în cuvânt,
Ploaia-mi dansează prin suflet cu vină
Şi-şi spală păcatul căzând pe pământ.
(2012)

2 comentarii :

  1. poeziile dvs m-au provocat sa incerc si eu cateva rime :D ma bucur ca v-au placut asa de mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu mă bucur dacă am fost cea care ţi-am dat curaj. Cred totuşi că rimele erau oricum prin sufletul tău. :)

    RăspundețiȘtergere