duminică, 7 iulie 2019

Regăsirea

Poate că mâine nu mai suntem tineri,
poate că ieri am pus pe orizont un semn.
Era spre seară într-o zi de vineri
și spre duminică simțeam îndemn.

Eram ca totdeauna împreună,
mânați de vânt, de val, de amintiri,
să răscolim pământul în furtună
în căutări de diamante și iubiri.

Dar lunea ne-am întors acasă
unde mocnește-n vatră o scânteie.
Un semn pe zare încă ne veghează
și încă ne mai mână o idee.
(2019)

Chiar dacă unde îmi era acasă
astăzi mă simt un pic străină,
o amintire cheamă și-i frumoasă,
și dac-o pierd doar eu voi fi de vină.

2 comentarii :

  1. Da, amintirea trebuie păstrată
    Ca o comoară dragă-n orice zi.
    Când e frumoasă, nu o vrei uitată,
    Nu piere, nu se poate veşteji.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș vrea mai mult de-o amintire,
      aș vrea ca lumea virtuală
      să-mi fie har, emoție reală,
      dar îmi lipsește din alcătuire
      puterea de-a mă-mprăștia-n cuvinte
      pe unde pașii mei n-au rost,
      căci unde au mi-aduc aminte...
      Și nici pe-acolo n-am mai fost
      atât de des și de atent
      fiindcă timpul nu mă iartă
      călătorind din poartă-n poartă,
      și gândul iar rămâne repetent.

      Ștergere