marți, 22 august 2017

Mi se făcuse viață

Mi se făcuse sete si arșița curgea
cu degete de lavă pe toată firea mea.
Și m-aș fi adăpat dintr-un izvor de dor,
dar mi-au crăpat și palma, și lutul din ulcior.

Mi se făcuse foame de timp și de lumină,
dar seceta-mi smulgea avid din rădăcină
clipe, le spulbera grăbindu-le să moară
cu fluturii luminii răpuși și ei spre seară.

Mi se făcuse viață de-un timp până spre zare
și amânam cu fluturi a lumii înserare.
Cu palmele crăpate făceam ulcior din lut
și timpul mi-l rotea curgând în absolut.
(2017)

2 comentarii :

  1. De versurile tale mi se făcuse dor,
    Şi lacom sorb acum, din ochi,şuvoiul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Șuvoiul lor a devenit doar picătură,
      să umezească inimă și gură
      și să ne ostoiască dor.
      Gandul tău bun mi-e hrană și izvor.

      Ștergere