duminică, 20 noiembrie 2016

O umbră în noapte

Îl simte aproape, tot dându-i târcoale...
O-nconjoară tăcut cu suflarea lui moale.
Fluturare de vânt ori ninsoare de şoapte -
i-s paşii ostatici pe vecie în noapte.

Nicicând nu-l zăreşte. Aleargă, se-ascunde -
nici abur, nici nor. În frânturi de secunde
apare, o leagă cu privirea-i de gheaţă,
o sărută aprins şi-o seacă de viaţă.

Apoi, pe vecie ostatici în noapte,
li-s paşii perechi, fluturare de şoapte,
nici aburi, nici nori - doar o umbră ce zboară...
Te sărută aprins... pentru ultima oară.
(2016)

Acelaşi titlu, alte gânduri - în tabel la Eddie.

7 comentarii :

  1. Nici nu imi vine sa cred ca te "aud" din nou.

    Acum voi spune doar: sper ca esti bine si sa-ti fie bine!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cine-o fi Carmen?" m-am întrebat, când am văzut numele în tabel la Eddie. Şi nu mi-a venit să-mi cred ochilor când clicul pe nume m-a adus la tine. Asta zic şi eu surpriză plăcută! :)
    La fel ca Suzana, sper şi eu că eşti bine şi-ţi doresc, cu drag, numai bine!
    Mi-a fost dor de tine şi de poeziile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumesc pentru primirea caldă și pentru urări! :)
    Mă simțeam îmboldită de-o vreme să revin, iar Vero mi-a dat impulsul final cu tabelele ultimelor săptămâni. Nu promit că voi fi prezentă de fiecare dată, nu știu dacă am destulă energie după perioada aceasta lungă de absență. Oricum, mă bucur mult că am reușit să mă trezesc și mă bucur și mai mult că v-am regăsit, chiar dacă eu am fost cea rătăcită prin lumea reală.
    Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc numai ce-i bun și frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. O lumină aparte,
    Revenind de departe,
    Ștergând urme sumbre
    Făcute de umbre,
    Născând răsărit.

    Mă bucur c-ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit, steluta luminoasa!Sunt de-a dreptul fericita sa te stiu aici!
    Vero imi da si mie curaj! E un exemplu!
    Mi s-a inseninat ziua asta ploioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regăsit, Cita! Trag cu ochiul de un timp prin lumea asta frumoasă a cuvintelor și parcă mă simțeam imboldită să revin. Poza postată de Vero mi-a dat impulsul de care aveam nevoie.
      Îmi cer iertare că răspund atât de târziu. M-am luat cu treaba și am uitat că am văzut mesajul tău.

      Ștergere