duminică, 3 mai 2015

Peste putere

Peste putere mi-e să nu mă rătăcesc în tine
şi să nu-mi asfinţesc cărări
când pleoapa ta mă-nchide şi pe mine
în cea mai blândă şi albastră dintre zări.

Peste putere mi-e să n-amuţesc în şoapta
dulce-amăruie, plină de ispită,
când mă-nveleşti în ea şi nu ştiu alta
să-mi fie în ecouri nesfârşită.

Peste putere mi-e să nu mă las sedusă
de disperarea sufletului tău
desferecat, cu uşa-n pripă smulsă,
dezghiocat de bine şi de rău.
(2015)

Ce li-i peste putere celor care
azi au răspuns la provocare
aflaţi urmând cărările ce pleacă
tot de la Eddie, unde-i loc de joacă.


5 comentarii :

  1. Peste putere, peste tine
    ți-e dorul aruncat pe nori,
    de ți-este dor cumva de mine
    presară în cuvinte flori,
    și de-i iubirea vinovată,
    iar norul lacrima iți cere
    tu dă-i cuvântul tău îndată
    și vei avea din nou putere.


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi dacă vreau să mă lipsesc
      de-astă putere pentr-un timp
      şi să mă sprijin, şi să cresc,
      o iederă întinsă pe nisip
      ce a găsit un vis (ori nu) pe care
      să se ridice un picuţ spre soare?

      Ștergere
  2. Peste puterile mele sa nu ma las sedusa de versurile tale! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am şi vrut. Să seduc. Şi, poate, să mă seduc... :)

      Ștergere
    2. Ca y est! Ti-a reusit perfect! :)
      Multumesc pentru mesajul lasat la mine! Touche!

      Ștergere