joi, 25 iulie 2013

Piatră cu piatră

Piatră cu piatră am făcut cărare
pentru paşii lor mici,
aş fi vrut să fiu apă, să rod fiecare
colţ ascuţit de aici
până-n zare,
aş fi vrut să fiu vânt, îngheţ şi soare,
să netezesc drum lin,
aş fi vrut să mă fac senin
prin orice furtună
nebună
ar fi tulburat mersul lor
uneori şovăitor,
alteori aproape zbor
cu inconştienţă în vis
nepermis.
N-am ştiut decât să aşez cu palmele goale
pietrele pe cărare
aşa cum le-am găsit, le-am înfipt în pământul moale,
am croit umbra unui drum,
ei îl învaţă acum
şi îl cresc către zare...
(2013)

2 comentarii :

  1. şi li-s aripi deschise
    şi-naltul aproape
    când mama cu mâinile-ntinse
    cu sufletul larg să-i adape
    şi e gândul cu soare
    şi dorul iubire
    ieri prunc în batiste
    azi... nemărginire.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos mi-ai scris! sărumâna, psi! şi o îmbrăţişare caldă de la mine... :)

      Ștergere