joi, 4 februarie 2010

Nu cere gândului să se supună


Nu sunt a ta! Şi nu voi fi decât din întâmplare.
Nu cere gândului să se supună,
Poate doar inima, nebună,
Va fi a ta, odată, cu mirare.

Să mă iubeşti, dar să nu-mi ceri
Să fiu femeia ta cuminte,
Aşa cum îţi aduci aminte
Din ce-am trăit în alte primăveri.

Iubeşte-mă! Şi te-oi iubi şi eu,
Dar lasă-mi aripa să zboare,
Să se înalţe pân’la soare
Şi, dezlegată, lângă tine-oi sta mereu.
(1999)


Don't ask my thoughts to flounder


I am not yours! I'll never be by any chance.
Don't ask my thoughts, so free, to flounder.
Maybe my heart in crazy dance
will be all yours, someday, with wonder.

Love me, but never ask of me again
to be your woman, dutiful and wise,
as you remember (and you hope in vain),
from what we've lived under those clear skies.

Love me!  And I'll love you, too, you know,
but let my wings to fly and raise
until they'll touch the sun and glow,
and then, I'll stay beside you. Always...
(2020)

Un comentariu :

  1. deci tot ce pot sa zic este woow
    cred ca am mai zis asta de catevaori, dar de fiecare data poeziile tale ma lasa cu gura cascata...
    nu stiu cum reusesti, dar poeziile tale nu seamana cu nimic din ce am citit pana acum...
    sunt ceva nou si unic :X:X:X

    RăspundețiȘtergere