duminică, 25 aprilie 2010

Şarpe



Eşti ca un şarpe
Alunecos şi rece
Ce-nveninat mă muşcă
Cu o privire verde
Otravă în privire
Venin care ucide
Dorinţa mea de viaţă
Dorinţa de iubire
Eşti ca un şarpe verde
Ce mă încolăceşte
Suflarea-mi se sfârşeşte
Şi-aş vrea să fug de tine
În locuri neumblate
Dar paşii tu mi-i legi
Cu-nveninate mâini
Cu gheare-nveninate
Mă sfâşii şi mă zgârii
Şi-aş vrea să ştiu de ce
Ai inimă de şarpe
Ce-omoară frumuseţea
Acum mă simt învinsă
Acum tu m-ai învins
Dar nu uita otrava
Ce-ai picurat-o-n mine
Îmi dăruie plăcerea
Să văd că te târăşti
(1990)

3 comentarii :

  1. It's very intense and powerful... you can almost feel the emotion in it :)
    Love it :X

    RăspundețiȘtergere
  2. vaiii :x ai postat-o ..tzi-am zis:x un mare pachet de nervi:D.. condensati intr-o poezie minunata:x :*

    RăspundețiȘtergere