joi, 13 mai 2010

Capitolul II


(traducere, acelaşi autor)

Dulce candoare care aminteşte
De-o lume inocentă, pură,
Un loc care cu greu se regăseşte
Şi poate chiar şi-atunci visul mă fură.

Încă un început mi s-a ales?
Sau e-un capitol scris în continuare
Povestea creşte fără înţeles
Şi cine ştie unde duce oare...

Chiar şi aşa, încă o dată
Mă-ntorc în urmă spre-acel gând
Că fiecare rimă îngânată
Era acelaşi, unicul cuvânt.

Şi nu-i trecut, şi nu-i nici viitor,
Acum am înţeles, în fine,
E numai sufletul meu călător
Ce umblă căutându-se pe sine.

Nu pot să uit nişte cuvinte
Şi peste altele să trec nu pot,
E glasul care îmi răsună-n minte
Şi-mi stăpâneşte sufletul de tot.

Povestea merge înainte...
(2010)


Un capitol de viaţă, o căutare continuă, o poezie ca o speranţă: Chapter II de Andrei

Un comentariu :

  1. No words...
    Actually there are to describe it
    I can just say that it's more then perfect

    RăspundețiȘtergere