vineri, 10 februarie 2012

De această dată nu e o poezie


De această dată nu e o poezie. De această dată se cuvine să mulţumesc. Şi nu mulţumesc doar pentru că se cuvine, ci din toată inima pentru surpriza pe care mi-au făcut-o Liviu Rădulescu şi echipa MWB. A fost copleşitoare bucuria de a ţine în mâini o carte care închide între coperte poezele alese de pe acest blog. 



Vă mulţumesc pentru această mare emoţie şi pentru susţinerea şi aprecierile cu care m-aţi însoţit de când ne-am întâlnit în spaţiul virtual. Mi-aţi adus un strop de fericire atât de necesar de câte ori v-am simţit aproape cu suflete deschise şi gânduri bune.


Mi-s sărace cuvintele.

5 comentarii :

  1. ma bucur nespus de mult ca v-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o surpriză enorrmă, iar plăcut e foarte puţin spus. Mulţumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că a fost o surpriză reușită și v-a adus atâta fericire! O meritați pe deplin :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc, Dana! Am bănuit că ai fost în spatele acestei surprize, împreună cu Liviu. Te îmbrăţişez cu drag >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă invităm să sprijiniți un proiect literar online aflat la început. Un forum cafenea literară, unde putem discuta probleme legate de literartură și creative writing. Adresa noastra este http://creativewriting.hitforum.ro/

    RăspundețiȘtergere